»Twang se je razvil, ker sem se naveličal poslušati konvencionalne oblike rokenrola. Vedno je bilo enako. Želel sem narediti nekaj drugačnega. Mislil sem si, 'poskusi igrati nizko'. Vedel sem, da je zvok na nizkih strunah lahko veliko močnejši.«
»Električna kitara Duana Eddyja je imela popolnoma svoj glas. Njegov zvok je bil mišičast in možat, trmast in žilav. Toda še pomembnejše je, da je njegov slog navdihnil na tisoče hribovskih mačkov in rokerjev iz središča mesta – Ventures, Georgea Harrisona, Steva Earla, Brucea Springsteena, Martyja Stuarta, če naštejemo le nekatere –, da so se naučili ropotati in ganiti ljudi do njihovega bistva. Duanov zvok bo za vedno všit v tkanino kantrija in rokenrola.«
»Zbudila sem se zaradi zvokov obstreljevanja. Spakirala sem torbo in poskušala pobegniti.«
»Veliko kitaristov je prišlo do mene, da bi mi povedali, da sem vplival nanje ali pa da so zaradi mene začeli igrati kitaro. Vsi od Jimmyja Pagea do Marka Knopflerja in Briana Maya.«
»Lepo in laskavo, vendar govorimo o drugem obdobju, o katerem ne vem skoraj ničesar. Nikoli se ne bom primerjal z nikomer.«
»Ljudje jih običajno pravzaprav slišimo, nikoli ne vidimo. Zato sem vedel, da želim veliko povedati skozi zvok.«
»Rad sem imel njen način dela. Sploh si ni prizadevala biti komercialna. Ni iskala všečnega zvoka ali konvencionalnih glasbenih podlag.«
»Slišimo lahko torej le polovico originalnega zvoka, ki je bil veliko bogatejši in glasnejši in nekoliko nižji od sedanjega.«
»Slišal sem grozen zvok in videl, kako se vali blato, medtem ko so reševalci pozivali ljudi, naj zbežijo z domov.«
»Kar zadeva samo orkestracijo, pa sem vanjo posegel samo toliko, da sem določene instrumentalne linije oziroma parte, ki so vplivali na premogočen ali nelep orkestrski zvok, izrezal.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju